BIRTHDAY!!!

Hihi, grattis till mig sjääälv (a) Min familj kom in till mig vid halv
åtta imorse för dom behövde jobba... Jag är iaf sjukt glad idag! Oh, skumt?
Jag har iaf fått lite presenter! Mina efterlängtade skidglasögon, en tröja
från BIKBOK, pengar o sånna där små högtalare till mobilen! Sjukt nöjd!
Förmiddagen ska tillbringas åt att städa och sen vid tre ska jag möta
tjejerna! Mys o sen sover vi hos mig, wooohoo partyyy ;)
Men vi hörs säkert lite senare, puss puss!


EXAKT ett år sedan, ingen snö minsann! Idag äre också sjukt bra väder,
så vi får väl hoppas på att snön smälter på 24 timmar...? :)


Kommentarer
Postat av: nicole

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333

2010-04-02 @ 10:19:19
Postat av: Anonym

TAAACKKK <33333333333

2010-04-02 @ 11:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0