Bloggar

(Blir ett väldigt långt inlägg nu, men Emma läser iallafall...)
I lördags var jag ju på grönan med Ebba, jag träffade massa vänner, och tillslut,
framåt kvällen träffade vi Vega, Ebba & Olivia. OMG vad kul vi hade, haha, Vega
och Ebba är så sjukt galna. Jag och Vega sprang runt o kramade random personer
haha och sådär höll vi på.... Vi gick när dom stängde och tog tjugo i tolv bussen hem, då
hade mami bakat scones & té, how cute?! Vi somnade runt två, och vaknade idag vid tio.
Då fixade vi oss, käkade, U name it, sen drog vi till planen - träffade massa, spelade fotboll,
skrattade en massa och ja... Vid fem drog vi hem, hoppade stutsmatta fram till halv
nio då Ebba åkte hem. Juste, har lärt mig bakotvålt igen! Kunde förut, men glömmde
bort hur man gjorde (a) så vi gjorde massa flickisar & bakotvålter!
Har iaf duschat och tvättat håret och nu typ sitter jag här...
Orkar inte ladda upp bilderna just nu eftersom min mobil ligger på laddning och
behöver lite rehab (den är sjukt bakis, fick i sig lite för mycket alkohol på grönan)
Imorgon blir det säkert fotbollsplanen hihi, så ni får bilderna på kvällen
om jag äns orkar. Funderar på att lägga ner bloggen, känns sjukt tråkigt,
typ inga readers eller kommentarer. BORING. Jaja, dö, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Emma

OM DU LÄGGER NER BLOGGEN TAR JAG SJÄLVMORD HAHA OKEJ KANSKE INTE, MEN VAFAN NIKI BUHÖHÖHÖÖHÖÖHÖHÖH

2010-04-25 @ 22:47:22
Postat av: VEGA KARLSSON

BILDERNA DIN IDIOT!!!!!!<3

2010-04-26 @ 08:49:18
URL: http://makeupbox.se
Postat av: niccanh

NIKI LÄGG INTE NERRRR!

2010-04-26 @ 08:53:56
Postat av: B

hahaha, Niki jag läser ALLTID dina inlägg ; D

2010-04-26 @ 15:40:48
Postat av: Johanna

Niki sluta intee :'(

2010-04-26 @ 16:10:39
Postat av: tiiiilde

HUR FAN GÖR MAN FLICKIS OCH BAKÅTVOLT? FÅR DAAAAMP!!!

2010-04-26 @ 17:23:04
URL: http://tildetokle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0