Helg

Hello! Har inte uppdaterat sen igårmorse, men nu har jag tid för datorn!
Som ni vet var jag på bio igår med Emma gumman, filmen var superbra.
Men iaf, hon va tvungen att dra efter filmenså jag åkte hem, och bästavän kom till oss.
Nina o Johan sov hos oss också så kvällen var jätterolig. Vi har också satt upp
våran stutsmatta och det är värsta beroendet :P idag åkte vi till nacka o jag köpte
en tunika och sen brunn me nåra o sen hem och vi har lagat mat sjeelva,
hoppat massa stusmatta o tagit bilder. Ni får se nåra nu, pussi!


Skillsss

Proffkocken her self


Jadu, nina o typ lite av mig haha


Kommentarer
Postat av: Nina

tredje bilden så fin assow ! -.- :P

2010-04-19 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0