Svar!

Nu ska ja svara så gott jag kan på lite frågor här va...


Svar: Jadu, imorgon är det dans, sen på onsdag ska ja träffa cornelia i think, torsdag dans,
fredag valborg! :D i brunn ftw. lördag genrep, sen sova hos veeega och på söndag vet ja inte ;)


Svar: Som en gammal vän en gång sa - det sitter i handleden. Haha.


Svar: Mens är det värsta som finns, jag lovar. När du skrev det här, hade jag det.
Jag fick den i början av sommaren 09, alltså hade jag precis fyllt 13.
Du är verkligen inte efterbliven, den kommer väl antagligen snart. Åldern
för att få mens är mellan 10-17 år så njut av att du inte har det, för det är värre än vad det verkar!


Svar: Jag kunde inte sagt det bättre själv! Jag lever ett roligt liv, jaa...
1. Jag skrattar hela tiden, hellst åt internskämt, såå kul! Kan också bli irriterad men det
händer ju alla? Lär oftat känna personer med bra humor och som vågar göra grimascher haha.

2. Jag har aldrig varit i NY (tyvärr) men ska dit nån gång, det är en sak som är säker!
Enligt mig är NY typ shopping, kändisar, mycket fester och typ att det är alltid massa liv i staden.
Jag vet ju inte riktigt vad man kan göra där, men shoppa, gå till alla sevärdheter så som
empire state building, central park, time square, U name it? Starbucks är ett måste!
Haha sen kan du väl kolla in en och en annan donken? :D hihi.

Sen vill ju mina kära vänner att jag inte lägger ner bloggen, ah vafan, den stannar! ;)






Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0