BIO

Igårkväll var riktigt lyckad! Hade skitroligt! :D
Men idag känner vi bara för att chilla, så vi ska gå på bio! Shrek är det
som gäller! :) Haha. Jag måste fixa mej nu, vi åker om en timme och Julia
ska också blogga (jlse.blogg.se) så vi hörs nog ikväll tror jag! ♥

Jag, julia och nicole hade jävligt kul åt bilden och därför drev jag självklart.
& det sorgliga är att ni som kommenterade skulle kunna göra exakt samma sak.
haha, så håll käften. Förresten är det här min blogg, jag har inte bett er kommentera,
skaffa ett liv istället. Eller ni kanske det är skitkul att sitta framför datorn och
kommentera negativt på allas bloggar och inte göra något annat i livet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0