BLOGGAR

Ja, tjena. Ja, tjena. Ja, tjena. Ja, tjena. Ja, tjena! Hahahaha. Sitter lixom ensam...
Nu bloggar jag, great? Det vet ni! Idag vare skola iallafall, typ Nolabb, som jag tyckte va
skitkul, sen SO (Y) Och sen Spanska, och jag älskar Spanska! Så himla kul tycker jag :)
Sen vare typ Svenska, sen sluta jag halv två. Men jag skulle vänta på Mimmi så jag och
Julia dansade utanför syslöjden och distraherade dom i 8a haha! Iaf, sen drog jag och Mimmi
hit till mig, hade det mysigt osv. Sen skulle hon dra till ett annat place! Men nu har jag varit
väldigt duktig, lagat mat, dukat, tagit ut & in i diskmaskinen, torkat av och städat hela köket,
gud vilken söt dotter jag är :) Min dator kom hem nyss! Underbart. Nu gäller de bara att fixa den
lite, som jag ska göra nu. Så vi hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0