BLOGGAR!

Oj, har inte bloggat på ett tag nu! Hehe. Kände att jag inte pallade, pga dem som
kommenterade förra inlägget. Det är ju ni som det är synd om, eftersom ni inte kan ta skämt.
Sorgligt faktiskt! Aja. Har varit lite överallt! Bio, träffat massa, sen i förregår åkte jag till åland
i en dag, kom hem igår på eftemiddagen och då åkte jag och pappa och såg winnerbäck!
Det var jättekul! Idag ska jag träffa Carro & Johanna, sen ska Alexandra sova hos mig för
vi ska gå på ung imorgon :) Jag bloggar imorgon på kvällen med lite mer bilder från Spanien
och 1000000 bilder från mobilen (den har faktiskt lite bra kamera i ljus, hehe) Men nu ska
jag fixa massa annat. Vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0