FREDAG

Hej på er! Igår åkte jag ju till stan med Nicole & Julia. Sen åkte Nicole hem,
sen vare meningen att jag och julia skulle ta hennes 400 år gamla moppe till nicole igen,
men man tvungen att kicka igång helvetet och hur tror ni det gick? Jo, vi blev assura på
varandra och vi bara skrek åt varandra haha... Tillslut fick vi skjuts av Mia till brunn!
Vi hade det mysigt. Vi åt, skrattade, nicole slog till mig (finns klockrena bilder på hennes kamera)
och vi snackade med massa olika människor. Jag och Julia tog tio bussen hem till mig,
och min lilla älskling Ebba Kongstad satt på bussen! :o Hon skulle till hennes kompis landställe..
Iaf, sen gjorde vi sällskap med Kevin Sandin hette han typ. Haha!
Idag ska jag träffa Emma lite senare, men nu ska jag bara chilla. Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra Zaitseva

Jag har börjat blogga, woho! :D <3

2010-08-13 @ 12:05:17
URL: http://zaitseva.blogg.se/
Postat av: fabienne

2010-08-13 @ 13:14:49
URL: http://enormt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0