HEMMAAAAA

STOOOOOOOOCKHOOOOOOOOLM! OH YEAAAAAAAH!
JAG ÄR HELT JÄVLA HYPER! & Idag ska jag till stan med Julia & Nicole! :)
Har ju julias födelsedagprisent och en present till nicole, jag vet, jag är underbar.
Måste börja fixa mej, städa, packa, och packa upp! Jag har laddat upp bilderna
på datorn, men så länge får ni några från resan dit. Sen kommer Spanien bilderna komma
 lite ibland sådär. Så håll utkik! Ska även ladda upp bilderna från London & Åland med Mimmi.
JAG SKA! Hehe. Jag lovar, jag kommer inte göra det, haha.
Men men, nicole ska sova iallafall sova här ikväll så vi hörs kanske då! ♥





Kommentarer
Postat av: adi

Jag kan inte förstå att du väljer att flyga med Ryanair... :)

2010-08-08 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0