KOMMENTAR

Josefina om KÄR:
asså du värkar så himla glad jämt! är du aldrig ledsen eller mår dåligt eller sånnt? kram!<3
Denna kommentar är inte godkänd.




Svar: Nej, jag är faktiskt ganska glad jämt! Visst, kan man ju bli irriterad på vissa folk ibland men det är aldrig långvarigt. Men jag har varit djupt ledsen. Två gånger. Första gången var när mina föräldrar gjorde slut i slutet av 2006 (dom är tillsammans nu) och det var dom två värsta månaderna i mitt liv.
Jag har nog aldrig mått så dåligt! Sen andra gången, var nu i början av maj. Orkar faktiskt inte berätta, dom flesta av er vet ju redan :) Men det är över nu, verkligen! Ni kan ju gå tillbaka till Maj i arkiven och se på texten jag skrev och uppehållet jag hade. Inge mer om det.
Kram på dig också iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0