SORRY

Har inte bloggat, Jag Vet. Igår var jag KLOCKAN ÅTTA i brunn, åtta på morgonen...!
Alla 8orna åkte till djurgårn för att gå på stadsvandring och svara på tio frågor. Det var jag,
simon, simon, julia, nicole, frida, kevin & några till som gjorde frågorna tillsammans.
Vi slutade typ halv tolv haha och då käkade några tjejer på tacobar, sen drog jag mimmi nicole
julia johanna & emma
till ikea! hihi. ingaröbor (som dom är) var det jag som fick visa hela vägen,
haha! Men vi hade jätteroligt! På kvällen drog jag och firade Moa & Elle! Det var helt awesome!
Verkligen så himla kul... :D Imorse chillade vi galet, stekte pannkakor och myste.
Sen åkte jag till Alexandra, var med henne, snackade, JAG HATAR HENNES KATTER!
Haha, men jag kom hem för typ lite mer än en timme sen och nu chillar jag bara med lite
bubbelvatten. Ska kolla TV nu, sen ska ni få mer Spanien-bilder! :) ♥



en bild från igårkväll & en från på djurgårdsfärjan igår på dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0