SUR SOM FAN

Asså jävla cphora?! Okej jag är inne på min vanliga kära dator igen, men tror ni inte att
dom har ändrat lösenordet på min användare eller?! mitt vanliga lösenord funkar ju inte så dom
på fucking äckliga elgiganten måste ju ha ändrat?! plus att dom sa att jag skulle få dom 2-3 veckor
efter inlämning, och aa, visst, det har gått 5/6 veckor, jag fick den ju igår. Och den är ju fan inte snabbare
än vanligt? jag undrar vad fan det är dom har reparerat under mer än en månad?! jag blir så jävla arg
på sånt här skit, ska fan åka dit med min dator snart och säga att dom ska fan lista ut vad det är för jävla
lösenord dom satt dit. ååååh jävla damp jag får på dom och den häär skithögen till dator !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0