TRÖTT

Bloggade inte igårkväll, för jag pratade med Yanelle osv, alltså det är sjukt jävla
cp galet hur mycket jag saknar henne, allting vi upplevt, hon var min bästa vän & storasyster.
Tjejen som stod bredvid mig. Jag börjar gråta av tanken att allting bara tog slut.
Okej snälla inge mer deeptalk! Har dansat hela dagen, helt underbart det var! Innan dansen
träffade jag Emma Wernius, hon shoppade en halsduk och vi tog en ice chai latteeeee.
Ska tvätta håret, fixa naglarna och sådär snart, ska bara ladda ner lite låtar och sådär.
Imorgon ska jag träffa Kacper med Mimmi tror jag, annars är jag barnvakt tror jag... Slutar iallafall
klockan ett, skönt! Men vi hörs på kvällen iallafall, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0