(Y)

Det är fett awesome, imorgon tjänar jag en väska & en tröja, bara sådär! Av gulliga Emma
Wernius! (i byte mot en väska...) hihi! Sånt gillar vi! ;D Det här är väskan...





PS! Jag har laddat ner låtarna nu! iTunes samarbetade!!!!

PPS! Kommentera mer! Ni vet... Engagerade läsare ger en engagerad bloggare!
Så om ni kommenterar mer och läser mer och sådär, så lovar jag garanterat att ni får fler
inlägg om dagen och mera mera bilder! (Ska ta fler med kameran) Men ni får också ge förslag
på vad jag ska skriva om? Har typ ingen fantasi när de gäller sånt här...
Så kom igen, ge förslag, va kreativa, va anonyma om ni vill, bara säg något! :D


Kommentarer
Postat av: Molie

Vart köper man den väskan?

Hur mycket kostar den? såå jäkla snygg i want it!

2010-08-31 @ 08:14:30
Postat av: ellinor stenhaug

Mer outfits kanske.. ?:)

2010-08-31 @ 16:48:51
URL: http://elliochelli.blogg.se/
Postat av: niccanh

asåsååååååw jag älskar din blogg nikiii!!!!! min största idooool <3333333

2010-08-31 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0