DAG 08

Ett ögonblick jag alltid kommer minnas. . .
Det var när mina föräldrar hade gjort slut för fyra år sedan och vi var i mammas hyreshus
ute på Ingarö en natt.. Det fanns ingen åskledare, det åskade och blixtrade och
ösregnade och jag satt ihop kurad och grät för jag var så rädd. Plus att jag var olycklig.
Jag hatade mamma och min lillebror sov. Men jag blev sams med mamma den natten,
men jag har aldrig någonsin haft så ont i hela själen och gråtit så mycket som den natten.

Fy fan, jag börjar gråta nu... :( Och så att ni inte frågar, mina föräldrar är gifta och dom
bor tillsammans, de hade bara en paus i typ mellan 1-2 månader! 

Ni betyder allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0