DAG 09

Vad tror jag på! 
Jag tror att det finns liv efter döden, eller jag är typ 90% säker på det.
För mina kusiner, min pappa och min farbor var hos en spågumma ni vet
och de fick prata med min döda gammelfarmor som sa att det fanns ett
bättre liv där hon "är" nu och att hon mår bra, och de hörde hennes röst och hela grejen..


Är jag den enda som tänker att efter döden,
så typ står man på ett rosa moln utanför en stor guldig port och innanför står gud och tar
emot dig. Eller inte gud egentligen, utan mer den "överste" eftersom jag inte är riktigt
säker på att jag tror på gud. I alla fall, sen så kommer man typ som till ett college
camping ni vet ? Sen så bor man med massa andra, man bestämmer vilken ålder
man ska vara i för alltid i himlen och så får man massa vänner och lever typ samma liv
som på jorden fast bara det att det finns inget ont och sen så är det klart man känner saknad
efter sina kära på jorden, men de kommer ju också till "universitetet" när de dör och så
lever man så och lycklig hela tiden. Hur underbart låter inte det?
Typ såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0