DAG 13

Den här veckan!
Förstår inte riktigt, men ni får helt enkelt reda på vad som händer denna vecka!
Tisdag, i morgon: Ska till Tekniska Muséet med alla åttor, så stört mycket bättre än två timmars
SO, NO, Matte osv. Sen vid 17 är det besök hos ryggdoktorn -.-
Onsdag: Skulle typ träffa Alice i think? :)
Torsdag: Mina fina vänner Moa & Saga! ♥ Dagen innan Saga den jävla idioten drar till Indien i två veckor. Dö.
Fredag: SKOLAVSLUTNING! Sen sover Cissi och Julia sover här! ARRRRRRRRRRRRRRÅ
Lördag: Min roligaste, mest korka, irriterande men underbara vän Alexandra sover här. ♥
Söndag: Typ julbord med familjen på kvällen, annars är det bara ut o träffa kompisar fram tills onsdag nästa vecka då jag drar till fjällen :( Eller det är stört kul och jag längtar som fan, men jag kommer dö av saknad till mina underbara vänner här i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0