DAG 15

Mina drömmar!


Jag har en dröm/fantasi jag tänker på varje kväll innan jag somnar, ingen dröm. Men typ så jag vill leva,
den är helt underbar men jag tänker inte berätta om den, tyvärr.
Sen har jag drömt två gånger den senaste veckan om att jag jobbar på Disney i Hollywood, det är då Disney Animations och i min dröm är det helt fucking amazing att jobba där, så nu vill jag verkligen det!
Min största dröm är ju att bli dansare, det är det jag brinner för. Jag hatar verkligen att Bounce splittrades, för Jenny skulle ge mig en chans att bli något. Hon erbjöd mig ett jobb, aa tja två veckor senare bestäme dom sig för att inte dansa mer, fuck off. Men den drömmen är ändå den största!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0