DAG 18

Min favoritfödelsedag! 
Haha ska jag vara ärlig så minns jag inte hur jag firade min födelsedag sedan innan år 2009. Jag har närminnesförlust börjar jag tro.
Men förra året var i alla fall jätte roligt! Jag och Cissi hade en "fest" tillsammans för det är bara 2 dagars mellan våra födelsedagar. Haha små 12 åringar vi va! I alla fall så bjöd vi hit X antal tjejer, några jag inte ens kände, men som blev underbara vänner jag har tusen minnen med. Vi var riktigt busiga och dygnade och skrattade hela tiden, jag minns det inte så väl, men vi hade roligt i alla fall.
I år så var vi några tjejer hos mig bara och firade min födelsedag med massa skratt och så vidare :)

Vi får se vad nästa år har att bjuda på! ;-) Jag fyller ju 15 så det blir säkert moppe då, fan vad sjukt nice att slippa anpassa sig till bussarna under sommaren. Ah! :D
I våras på min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0