DAG 21

Det här önskar jag mig!

I julklapp eller? Hihi, jag önskar mig faktiskt bara pengar och typ presentkort, för det är så mycket enklare när man kan använda presentkort och presentpengar på mellandags rean! ;-) Men jag önskar mig faktiskt en mjukis dress och skidvantar!
Jag önskar mig en annan sak också, men det tänker jag inte berätta för 50 pers bara sådär, haha no no. Det vet bara Julia och min lillebror faktiskt, ingenting speciellt men hemligheter får man väl ha? :)
Sen vill jag typ ha fred på jorden och sånt, att miljön inte ska förstöras mer! Vem önskar inte det liksom?
Jag önskar mig också ett botemedel mot diabetes, för min pappa har det och det skulle nog vara jävligt skönt för honom om han slapp ha den hela livet!
Jag önskar mig botemedel mot cancer, så om jag någonsin skulle få det så vet jag att botemedel finns!
Jag önskar att Nicole kommer hem, jag saknar henne väldigt väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0