DAG 23

Det här får mig att må bättre!
När jag är ledsen eller bara allmänt nere då ska man gråta! Gråta sig tills sömns, det är typ det
bästa som finns. Eller alltså jag hatar att gråta, men när man inte har någon anledning till att vara
ledsen och man bara haft en dålig dag så är det så jävla nice att bara gråta.
När jag är ledsen med anledning så går jag till min lillebror, alltså han är typ den enda
som kan göra mig riktigt glad, typ så jag dör av skratt när jag är deprimerad.
Han kommer alltid först!
Jag ringer också Nicole eller Julia, dom som känner mig bäst ju. Sen Moa! Moa förstår så jääävla bra,
hon lägger rätt pusselbitar hela tiden, så jävla underbart med sånna vänner.
Annars så brukar jag bara ligga och fundera, funkar också ganska bra.. :-)
You always make me smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0