DAG 24 /Julafton!

Det här får mig att gråta..
Hm... Ibland kan jag börja gråta för jag är stressad med skolan och annat skit.
Sist jag grät mycket var när vi såg Nicole för sista gången... :-(
Jag börjar gråta när jag bråkar med mina föräldrar.. Det är hemskt! Jag bråkar typ aldrig med
dom, men när jag väl gör det!
Jag börjar gråta när jag ser mina vänner må jätte dåligt och gråter inför mig.
Jag har gråtit över killar, ja. Fett sorgligt egentligen men that's the way it is.
Jag började gråta senast för mindre än en vecka sedan över Andrea.
Det finns alltså en del saker som kan få en att börja gråta, men livet är så jävla bra ändå!


Ibland är jag ledsen tjej och då finns mina underbar vänner där, jag ♥ er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0