DAG 26

Mina rädslor
Rädslor... Hm, jag har fobi mot tandläkaren. Haha jag vet, komiskt med tanke på att jag har
tandställning, och ja, det är väldigt svårt att ta sig dit en gång varannan månad. Jag har svimmat
3 gånger i tandläkarstolen, senast i torsdags... :-) Jag pallar det inte! När man har en fobi mot
något, då får man panik, man kan typ inte andas och man vill bara där i från och har någon av
er fobi mot någonting och när ni fått möta eran rädsla så bubblar det i hela kroppen, fast ett
irriterande bubbel som gör ont och man vill bara springa omkring typ som man får när man inte
kan ligga still? Så får jag hos tandläkaren, så jävla vidrigt att vara där. + att jag hatar alla
tandläkare, de är så jävla okänsliga allihopa! De visar aldrig medlidande mot sina patienter, usch!
Jag fick en fråga för 140 år sedan om jag inte har extra ont i mina tänder eftersom jag är
rädd för tandläkare och haha nej vad gör det för skillnad? Tandställning som tandställning liksom...
Det gjorde ont en vecka från och med att jag fick den, fy fan, värsta veckan i mitt liv utan att
överdriva. Jag ville ta livet av mig! Och den känslan är jag inte ensam om att ha känt.
Fast efter den smärtfulla veckan så är det faktiskt helt vanligt igen, som om ingenting har
hänt med munnen över huvud taget. Haha vill ni veta något knasigt? Jag har glömt bort att
jag har tandställning... X antal gånger! Men den är bara där i alla fall och jag märker
den inte! Så alla ni som ska få, alltså det är verkligen inte så illa som jag hade tänkt mig.

Men gud man ser typ ingenting.. aja here it is !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0