DAG 27

Min favoritplats!
Min favoritplats på jorden är Spanien, alltså puuuure love! Min mormor bor där
så det blir att jag är där 1-2 gånger per år, det är så sjukt nice.
Hon bor i Torrevieja, typ 300 meter från stan med alla nattklubbar och snygga
spanjorer hihi! Och för att inte tala om stränderna och värmen!!
Nästa år drar jag dit med Jullan! Treevligt trevligt, det kommer bli riktigt najzzZZ.
Det är ett underbart ställe! Eftersom min mormor bor där så blir det jätte billigt,
det är bara flygresan som kostar. Typ 1500 kr per person, alltså det är gaaaaanska
billigt för att vara en flygresa?! Aja, det är i alla fall min absoluta favoritplats,
jag mår så himla bra där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0