DAG 28

Det här saknar jag...
Tilde Tokle. Jag saknar vissa, men det finns fan ingen jag saknar lika mycket som henne.
Ingen förstod mig lika bra som hon, ingen kände mig lika bra som hon, ingen kunde få mig att
skratta som hon, ingen kunde få mig att lé som hon... Vi var oslagbara tillsammans, vad i
helvete hände? Jag går runt varje dag och tänker på henne, allting vi upplevt och så många
minnen och skrattattacker. Jag mår så jävla dåligt av bara tanken av att vi inte sätts på så
himla länge och det var mer än ett år sedan vi var med varandra, jävla skit.
Jag älskar henne fortfarande och det borde hon veta. Jag saknar dig.
Varje gång jag ser dig, så känner jag mig lycklig.
Åh gud nu börjar jag gråta... Fan. Life Sucks. :'(

Kommentarer
Postat av: Tilde

Nu får du mig att börja gråta :( Jag saknar dig så in i helvete, den där sommaren... Den var bäst. Vi måste ses! Då kanske vi hittar tillbaka till varandra. Jag älskar dig. ♥

2010-12-29 @ 01:29:49
URL: http://tokle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0