DAG 29

Det här är jag bra på!
Haha gud jag vet inte, det är nog bättre om mina vänner uttrycker sig om den punkten...
Men jag är väl ganska bra på att dansa hihi... Haha men jag har ju dansat sen jag var
6 år så vissa färdigheter har det väl gett ;-) Men det är fan det bästa som finns och jag
skulle nog inte riktigt vara samma människa som jag är i dag utan dansen, på riktigt!
Jag är ganska duktig i skolan, tar allting på allvar och det. Vissa ämnen suger ju verkligen
balle, då får man ju bita på det sura äpplet och försöka göra så gott man kan liksom..
Men jag är väldigt nöjd med mina betyg och min prestation den här terminen och jag
tycker själv att det går väldigt bra för mig i skolan så det är jag bra på tycker jag personligen..
Jag har faktiskt riktigt bra självkänsla, till skillnad från många andra fjorton åriga tjejer
här i landet, det finns inte alls många som tycker bra om sig själva. Men jag tycker
att jag är betydligt mycket snyggare än många tjejer jag känner/umgås med ibland.
Haha jävla bitch jag är! Men det är ju så? Och jag kan OMÖJLIGT vara ensam om att
känna så! Haha vafan, jag är verkligen inte ful? Det kan till och med jag erkänna.
JAG. ÄR. SÅ. JÄVLA. BRA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0