DAG 30

Planer för 2011!
Hm.. Ska vi börja med skidåkningen eller? I januari ska jag till Hassela med klassen,
kungsberget med skolan, Åre med bästis andrea på sportlovet, vemdalen eller Åre med
julia på påsklovet och sedan kommer vi åka till Åre många gånger mer!
Min familj är vääärsta skidåkarfamiljen så vi lägger ned mycket pengar på skidåkning
och därför försöker vi åka upp så mycket som möjligt. I morgon drar vi ju!
Aja i alla fall! Sommaren är ju inte riktigt planerad, men jag ska till London igen! :D:D::D
Sen Spanien med min älskling Julia!! Sen pratade vi om att åka några tjejer ned till
mitt landställe på Åland som jag och mimmi gjorde förra året :-)
Sen vet jag inte riktigt vad året har att bjuda på mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åker du inte snowboard ?

2010-12-30 @ 15:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0