DAG 31

Så vill jag avsluta livet!
Jag vill veeeeerkligen inte dö på något tragiskt sätt! Nej fy fan! Jag vill dö i en stor härlig
säng med min man, mina barn och deras barn och helst mina föräldrar. . . Och min
lillebror FFS! Han är fan den viktigaste av dom alla! Han måste finnas med när jag dör,
ingen tvekan. Jag vill att livet ska ha gått bra, mina föräldrar dör också på ett bra sätt
när tiden är inne och jag ska ha en framgångsrik men ändå rolig karriär och mina barn kommer
vara söta och väluppfostrade och min man kommer vara underbar och jag kommer träffa
min lillebror minst två gånger i veckan och kanske sova över hos honom några gånger,
jag måste alltid veta vad han har för sig och han ska berätta allting för mig.
Jag ska se till att vi inte splittras på något sätt, det ska alltid vara han och jag!!


Min underbara familj

Kommentarer
Postat av: emma'

sv: Bra!

Men jag vet inte om vi kommer bo nära byn, vi kommer typ bo i Tegelfjäll tror jag det hette, men tar nog med mig datorn iallafall, man kan ju alltid hoppas! :)

puss <3

2010-12-31 @ 15:31:28
URL: http://emmasfelicias.blogg.se/
Postat av: Nicole

Aw vad ni är fina och du är så gullig och underbar Niki! <3

2011-01-08 @ 14:21:22
Postat av: lina

Du ska ju avsluta livet med att inte dö! :O

2011-01-17 @ 18:51:50
URL: http://linahenningsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0