Hemma Om 4 Dagar

Hej hej! :) Innan jag börjar, ni måste hålla med om att jag uppdaterar er FETT bra,
fan mycket bättre än Julia, cissi, alice... alla! Läste precis att kisse katten kommer upp
hit över nyår, haha fan vad trevligt och FAAAN vad jag ska filma henne i backen!
Hihi ;-) Var på Holiday och badade, det var ganska nice förutom att rutch kanan (?)
var avstängd på grund av is man ba va äre här. Man är ju hur jävla ful som hellst
på äventyrsbad, det vet ni? Men ändå kom det fram två killar, skit snygga och
frågade om jag ville följa med dom och ta en öl. Haha det är det andra "gänget" som
frågat om jag vill följa med "hem" Känns faktiskt jätte bra eftersom smink inte
förekommer så ofta här uppe. Men jag tackade nej i alla fall, Alex var ju med ;-)
Vi har spelat Chicago i kväll igen. Vinner aldrig det jävla spelet. Åh jävlar klockan är
halv elva!! Fan, jag måste sova nu. Upp åtta i morgon... God natt vi hörs imorgon.
Åre i morse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0