Tisdag?

Gick ut en stund - Kom in igen. Men min gudfar är här nu och vi ska spela Chicago
och äta päron halvor på burk med grädde. Sova om en timme om jag ska upp i morgon
och en dag till går då! Det har varit jätte jätte bra skidåkning idag, Åre i mitt
Vi har badat bubbel i dag också, så mysigt! Jag ångrar verkligen att jag inte tog med
mig min kamerasladd, tänk vad fina bilder ni hade fått nu!
I morgon ska jag shoppa mer på Vero Moda och sen blir det äventyrsbadet på
Holiday Club, remember Andrea och Carro? =) I över morgon blir det Broken på
kvällen, aaah längtar. Och den 31a är det nyårsafton :) Den 1a överlever jag
och klockan tio den 2a är det hemgång!!!!!! Hihihi hej då!

Jag vill hem till mina fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0