201210 19.22

Hejhejhej, idag har jag varit i stan med mami, shopping! :D:D::D:D:
Det blev en ny skidjacka, arå och en as snygg tröja från zara!
Just nu är Julia är här och jag tror att vi bara ska chilla ikväll, umgås!
Jag åker faktiskt om två dagar! Ska bli sjukt nice, fast fan vad jag kommer dö
efter en vecka! Jag tar med mig mac booken upp och jag kommer tidsinställa
inlägg så ni kommer få alla dagar den här månaden och sen kommer jag uppdatera
på kvällarna i Åre! :) Nu ska jag faktiskt börja tidsinställa och sen packa
och slå in paket, puss 


Gud vad skönt med lite värme!

Kommentarer
Postat av: Alva

Ja det ar valdigt skont. :) HAAA HAAAA <3

2010-12-24 @ 11:20:22
URL: http://tjasnorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0