Hejdå vinter...?

Dåååålig updatering alltså... Sist i onsdags!
Igår, fredag, så hade min klass disco! De vart jättelyckat.
Efter det drog jag, johanni, mimmi o julia till Brunnen,
dom kollade på film, medans jag och några andra satt
och kollade på hockey (OS), det var skitkul för Sverige vann.
Runt elva drog vi hem till Julia och sov där.
Jag kom hem vid ett och har duschat osv,
ska börja torka & platta håret nu, puss.


eN random bild på mig & julia, för... att ;)

Juste ikväll är det typ alice födelsedagfest,
men jag är inte alls säker på om jag kommer dit.
ni vet ju hur SL är? men vi får se hur det blir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du KOMMER DIT! :D DET MÅSTE DU!!! :O

2010-02-20 @ 17:00:10
Postat av: nikki

.... och det gjorde jag!! haha, aldrig att SL sviker MIG, hallå??? Im the one and only in this world!

2010-02-21 @ 12:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0