He-he

Jag har inte skrivit på två dagar, jag veeeeet..! Men WTF, det är jullov förfan?! Låt mig leva livet :)
Iaf, i förrigår så åkte jag och ebba till stan, käkade, hem till julia, hade kul där som f*n, sen hem till mig, och hade roligare där, haha så j*vla kul när vi spelade "alias" haha!
Sen igår, så åkte vi till nacka. Där köpte jag leggins, tofsar och sen ett kit med bodylotion, shower gel OCH en liten parfym för 120 KR!!!!!!!! =) Billigt?!
Iaf, sen så när vi gick på bussen så satt mimmi där, jag skulle träffa henne så jag följde med dom hem. Där fixade vi oss, sen drog vi på bio på sergel och såg *piiip* haha, med Julia Arvid och Ville. Massa skratt och jag hade jättekul.
JUST nu sitter jag hos Mimmi, som sover, och gör ingenting. Vi hörs sen. puss

Bilder från MediaMarkt med Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0