BLOGGAR

Okej nu är jag hemma, ska berätta om igår & idag...
Igår drog jag och Carro hem till Johanna, fixade oss, sen fick vi skjuts av hennes pappa
till värmdö marknad. Vi drog till nacka o jag köpte tröja, bh och så och carro och johanna
köpte också grejer. Sen drog vi till Julia, chillade, myste med min kattunge och sen drog vi till brunn,
köpte lite godis och grejer. Julia träffade alminge. Sen drog jag, Carro Johanna hem till mej, var
lite flummiga, jag snackade med Martin i tele och Johanna med Hakim och typ hade det roligt.
I morse så fixade vi oss, dem drog hem och jag tog bussen som Mimmi gick på! vi drog till stan,
letade efter en affär som förövrigt hade stängt...! PRATADE, Oj vad vi pratade.
Vi drog hem till mej. Åt middag. Sen åkte hon till några. Jag gick till Cissi! Galet kul som vanligt,
och jag sa lixom hejdå till henne. Kom hem för typ en timme sen! ♥


Saknar dansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0