CAROLINA

Ska berätta lite om en helt awesome tjej, bästavän !
Hon heter Carolina (carro, eventuellt carri som jag kallar henne) Hoffstad,
hon är sjukt snygg & het , gaaaaaalet cool! världens snällaste oxå.
det är hon som springer till skolsyster och hämtar ett plåster om man rev sig lite
på pennan eller nått sånt. vill aldrig förlora denna underbara flicka, hon står mig
närmast i hjärtat och jag har kännt henne sen ett års ålder, 13 år, det är fan inte lite.
genom svek , genom problem med killar , familjeproblem , problem över huvud taget ,
carro löser dom. bara av att lé faktiskt, så är jag nöjd. för ni anar inte....
hur mycket jag älskar henne.


allt kommer ifrån hjärtat , så ta åt dig min älskling


Kommentarer
Postat av: carolina

nuuuuttte puuuuttte päääroon puuunng satt på trädet och åt en stund, nej men älskling, du är den finaste bästaste (nästa efter mig då men) underbaraste sötaste snyggaste och absolute coolhet eveer, you are awesome, jag älskar dig mest och finns alltid här för dig genom alllt!!!!! NIKI ÄR MIN OCH SÅ ÄR DET, NI ANDRA KAN TA SIIIIIG! jag älskar dig bästavän & tvilling!!!

2010-07-24 @ 00:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0