HUVUDVÄRK

Hej på er! Kunde ha bloggat för massa massa timmar sen, men
jag hade så jävla ont i huvudet så jag sov en stund :) Hittar tyvärr inte kamerasladden
så ni får bilderna från london när jag hittar den! Har varit värsta chillkvällen, med lite mys
som pappa köpte. Var ju så sjukt kul igårkväll och jag har ont i huvudet och grejer så nu
vill jag bara tare lugnt. Imorgon ska Carro sova hos mej så jag träffar henne på dagen!
Ska bli så underbart att träffa min tvilling ♥ Men nu får ni en bild från Sandhamn med Nicole!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där carro verkar vara väldigt snäll och söt och sånt, jag vill också vara kompis med henne, lycko dig!!!!!!!!! puss

2010-07-24 @ 00:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0