MOBILTEST

Vad har du för bakgrund?
på mig och min lillebror
Ringsingnal?
it's true, remix
Hur mycket batteri har du kvar?
25%
Vem ringde du senast?
pappa
Vem ringde dig senast?
alex
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
"hon saknar dig med blablabla osv :) <33"
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Alice karlen ;)
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
"jag har tränat själv :P <33"
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
"okej :) det blir jättebra :) <33"
Vad står det i ditt första utkast?
"A"
Har du några sparade medelanden?
ah två st
Har du något i utkorgen?
neepp
Vad är ditt rekord på snake i din mobil?
snake? :S
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Elin Lindqvist
Vad har du för kontakter som börjar på M?
mamma
matilda
melinda
mikaela
mimmi
mormor
mormor åland
Hur många sms har du skickat sammanlagt?
jag har konversoner så det blir lite svårt att räkna
Vad står det i dina anteckningar?
"Carolina älskar niki mest!<3"
"28/8"
"3059"
Har du privat nummer?
neeeeej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0