FÖRLÅT

Jag har inte bloggat sen.... i.... tisdags :o herregud! Vad har jag haft för mej?
Vart med nicole! Haha. Nej men först åkte jag ju och träffade Julia o tess, vi drog och
träffa max, philip och nåra andra. Sen hem. I onsdags åkte jag till nicole och chillade,
pratade, osv. Sen på kvällen träffade vi Robin. Sen hem. Igååår så kom nicole ner till
min båt och vi drog till sandhamn! asnice. det var skitmysigt och kul :)
sen åkte vi hem, fixade oss, sen drog vi till grantomta och träffade robin, falke
och micha.. och några andra, steffie, jennifer och massa andra.
Vi drog till donken och där var "johan palm" jag var den ända som var övertygad
om att det inte var han. Men iallafall, jag och nicole kom hem runt ettslaget och
då typ var vi inne på datorn en stund, sen somnade vi. Imorse runt elva hämtade
hennes mamma oss och nu är vi hos nicole. Ska vara här hela dagen, vi ska kolla på
djävulen bär prada snart. Sen ikväll ska vi nog kolla på julias kattungar (en kattunge ska
officiellt vara min *stolt*) hihi. Oj vad mycket text det blev! Här kommer iallafall
tre bilder från igårkväll när vi gick från bussen hem till mig, puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0