3 dagar kvar !

Hej ♥ Jag är inte på bästa humöret direkt men vi tar det lite kortfattat.
Skolan var aaaschill idag, vi spelade först fotboll typ nån halvtimma sen drog vi till
dyviken och vi var med alla killarna & lyssnade på musik och vissa badade.
Vi slutade tolv och då drog jag, johanna, carro & johanna hem till johanna.
alla killarna kom dit efter ett tag oxå, dom hade "spionerat" på oss utanför fönstret ;o
vi kollade på tv och snackade och så. sen hade jag lovat carro att följa med henne
och träffa gibert, så vi gjorde det och ralle, wille, samuel & sammy.
wille var hyper så det var asroligt :) jag kom hem för typ en timma sen,
och jag ska käka nu så jag ska dra, aaaaaaadios.


Saknar spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0