Bästa helgen!

Jag har haft en underbar helg, det kan jag börja med!
Igår så åkte jag till älvsjö bandhagen till emma W för jag skulle sova hos henne.
Vi badade i långsjön, det var varmare i vattnet än i luften ;o så vi vågade inte gå ur ! haha.
vi fixade oss hos emma , sen drog vi och grillade med hennes söta kompisar becka, danni,
emelie, ella & calle, och några randoms, haha emma :D vi kom hem runt elva och då
kollade vi på avatar, sen somna vi.. vi åkte in till stan idag och emma köpte en tröja
sen tog jag bussen hem och vet ni vad jag har gjort eller ? jag har städat och rensat
mitt rum! och det såg för jävligt ut innan , fråga cissi haha :) och sen har jag
dammsugit hela huset ... gud , vad har tagit åt mig?! oj nu blev det ett långt inlägg..
jag ska gå ut lite nu, puss.



Två bilder från i fredags <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0