dålig uppdatering från och med nu!

Jag har det väldigt stressigt just nu, ska åka om 20 minuter!
Igår var jag iaf med anki, julia & melinda i grisslinge, sen hem till mig med simon, simon och wille!
vi kollade på skräckfilm och hade det mys. sen hade jag, julia & anki galet kul hela natten, somnade
typ vid fem och sen på morgonen kom killarna igen för att hämta sina cyklar -.-
Iaf, sen åkte jag och mimmi och badade i återvall, sjukt varmt! Jag kom hem för en stund sen,
har packat och tvättat håret och just nu sitter jag och fönar det. Om en kvart ska jag åka hem till
mimmi för vi ska ut med hennes båt med hennes familj! Ska fira midsommar med dom på någon ö
och det ska bli hur kul som hellst. Jag kommer hem på lördag på dagen någon gång och då hörs
vi tror jag. Om vi inte gör det så vet ni att jag åker till åland med mimmi på söndag och är där
i en vecka, så tro inte att jag sviker er! Men jag ska försöka att uppdatera lite på lördag,
alltså på kvällen ska vi på middag hos en familj så därför hinner jag inte uppdatera på kvällen,
sorry! Det är faktiskt sommarlov och jag måste få uppleva det! Datorn kan inte få ta ifrån mig
10 veckors ledighet i värmen! Men ha det bäst, så hörs vi kanske på lördag, och om vi inte
gör det så hörs vi den 3e juli! Puss på er och ut i värmen nu! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0