Hemma en stund :)

hejsan ! har haft de såå mysigt o kul på mimmis STOOORA båt, och igår åkte jag och famliljen
till skuru me båten och skulle hem till några kompisar till oss, vi åt middag,glass och jag var typ
bara med deras söööta chiuwawa (?) och deras 3åriga lillaolivia ! vi åkte hem vid tolv och
fyfan vad det kallt ! men iaf, jag somnade när jag kom hem och tänkte inte på att blogga då...
IALLAFALL, idag drar jag och mimmi till åland! woooho! vid elva får vi skjuts till centralen, därifrån
blir det att klara sig själva... vi ska bo hos mormor typ två-tre nätter och sen drar vi själva
till mitt landställe på åland. SÅ HIMLA NICE! anledningen till att jag är uppe så tidigt är för att
jag inte har packat än och det måste jag göra nu... jag kommer nog inte skriva några fler
inlägg så vi hörs igen den 3 juli! Ni får två bilder på mig och min lillebror från igår som jag
tog med mobilen, kameran är på laddning så ni kommer få en j*vla massa bilder den 3 augusti
så det inte är sant... hold on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0