IMORGON!

Hej bloggen! ;D Jag är 7kt glad, hallå det är sommarlov imorgon?! Kan berätta om dagen...
I skolan har vi spelat brännboll hela dagen med 7A, sen åkte jag in till stan. Åkte till tegner och
hade ett litet avslut med småttingarna :) <3 Sen åkte jag till frisören och klippte topparna och
slingade håret! Det blev ganska mycket blondare vid luggen och så, men jag är supernöjd!
Imorgon blir det ju som sagt sommarlov! Ni får "skolavslutnings-outfit" om någon dag,
för imorgon hörs vi nog inte... Ska vara med carro & cissi efter skolan och på kvällen drar
vi och grillar i björkvik med ett litet gäng från sjuorna! Så vi hörs när vi hörs, love u! ♥


aa ni ser nog det mesta nu, fast såklart ser det ju anorlundare ut irl :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0