Lördag!

Hej bloggen, vaknade nyss och sitter just nu och käkar jordgubbar.
Det ända som fattas är den där jä##?!% solen, vafan det är ju sommar nu!
Jaja. Igår hade jag sååå mysigt, tog åtta bussen med julia frida hem till
davids fasters sommarstuga med jeff & johanna kom sen :) vi kollade
på "drag me to hell" och låg i en hög och var skiträdda och skrek konstant.
Men roligt och mysigt hade vi. Jag kom hem typ tolv och då satte jag
på "the ugly truth" och somnade. Idag ska jag träffa emma älskling, happyface.
Vi ska in till stan, eftersom det här vädret SUGER och jag ska köpa en
tjocktröja och sen ska hon sova här! Får se om vi kaske träffar nån?
Nu ska jag duscha, fixa mig U name it. Puss på er ♥


Frida, jag & julia igår, tagen med min mobilkamera = 2.0 megapixel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0