Nice väder för en gångs skull

Okej, nu ska jag blogga. Mitt dator är helt jävla fuckedup? Igår träffade jag
ju som sagt Cornelia! Vi åkte först till nacka, jag köpte ett jättefint linne. Sen drog
vi faktiskt in till stan och skulle försöka se victoria & daniel, lyckat? njaaae.
Vi drog typ sex och köpte benn o jerrys och sen drog vi till cornelia, käkade, chillade
och sen drog vi ut. Emma ringde och så träffade vi henne och fabienne. HAHA vi hade
så 7kt kul! Orkar inte berätta, men det handlar om att springa ett par kilometer
och krossade glasflaskor! Haha vi kom hem någon gång efter tolv och då åt
vi våran glass och somnade sen. Ikväll ska jag träffa Cissi, fast det blir senare
eftersom vi bor grannar (nästan) men jag ska duscha nu så ni får bilder ♥

Roliga människor i stan



Jag och Cornelia i lekparken





Emma, jag & Fabienne








Kommentarer
Postat av: emma'

sv; fyfan vilken hemsk bild på mig, sista. Fan tragiskt :'( <3

2010-06-20 @ 22:15:56
URL: http://hon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0