Sommarkväll

Sha bloggen! ;) Igår efter skolan var jag med alla 96orna, Cissi & Jesper och några andra..
Sen så drog vi hem och fixade lite, sen så sa Simon att vi skulle följa med han och massa andra
kompisar, alltså - melinda, simon E, simon, david, julia, julia, frida, nicole, wille och sen jag & cissi.
Vi var i varma viken och lyssnade på musik & umgicks i solnedgången och hela paketet. Så jävla mysigt!
Sen drog vi och träffade yanelle en stund, sen hem och hade jävligt roligt. Idag har vi ätit jordgubbar
och just nu sitter vi vid varsin dator och vid ett ska jag dra in till stan och träffa Emma W! Vi ska
bada & sola på dagen & sen vet jag inte riktigt vad som händer, ska iaf sova hos henne så vi hörs
nog imorgon, ha det bra men jag kommer ha det bättre :)


Fina Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0