Upppe med tuppäään

Vaknade tidigt idag, typ nio. Papi höll på i badrummet eller nått.. Vi har iaf bokat
båten till åland nu, på söndag drar ju jag och mimmi ! woho. Iaf, Cissi vaknade precis.
Haha... Men var är vädret från igår nånstans?! Idag tänkte ju jag liksom ligga och sola
och få färg på magen, men så är inte värmen här...! Jaja. Idag klockan fyra ska jag träffa
Alexandra, har inte träffat henne på ååår. Vi tänkte bada och sola =  my ass.
Vi hittar väl på något annat. Sen ikväll ska typ Cissi sova hos mig igen. Vet inte riktigt!
Men nu ska jag och Cissi käka frukost, sen drar vi nog ut. JAG SKA ÅKA CISSIS FYRJHJULING
IDAG!!! Så är det. Jaja, vi hörs nog ikväll. Annars hörs vi någon annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0