Fre & Lör

Hej! Nu är jag hemma igen. Igår hade jag det jätteroligt,
först en stund på brunnen med några, ett par hundra skrattattacker,
sen blev jag och Julia hyper när vi och ville gick till Simon, bender
och alminge. Fick dampskrattattacker och var så himmla glad.
IAF, när vi kom till Simon så kollade vi på en skitäcklig skräckfilm,
"wrong turn" hette den, vi tog iaf tolv bussen hem och somnade direkt.
Idag drog jag, julia och johanna vid ett till kungsan en snabbis,
och gick i dom härliga åtta graderna med en glass i handen
innan vi drog till gullmars och kollade på carros och deras
gympatävling! Det var jättekul och deras lag kom trea, grattis!
Fick skjuts hem och nu ska jag äta och sen ringa någon social.
Vi hörs iaf senare, det är något som är klart. Puss


Kolla så snygg min pingla var idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0