BLODSYSTER

När vi åt nudlar på busshållplatsen. När vi badade med kläder. När vi målade kojan.
När vi åkte på din fyrhjuling hela tiden. När vi blev förfölja i nacka mitt i natten. När vi var på åland.
När vi hade ansiktsmaskerna för länge. När vi åt våra frukostar. När vi hade våran fest tillsammans.
När vi färgade håret mörkbrunt. När du köpte axe till min pappa. När bamse försvann.
När du bodde i gustavsberg. När du bodde i lillstugan. När du bodde i enkärret.
När vi åkte med gummibåten. När du hade gult hår. När laban var borta.
 När vi såg den där skitdåliga filmen på bio och låg längst fram och typ skrek.
 När vi badade och filmade. När vi joggade till södra evlinge.
När vi slängde oss i diket och du hamnade i en bäck. När den där tandläkaren skulla våldta oss.
När emma inte fick åka fyrhjuling. När jag gick på kryckor. När vi åt ben&jerry's.
När vi dansade galet i mitt rum på natten. När vi hoppade på din stutsmatta i gurra.
När vi var på allsång. När vi var på grönan. När vi grillade med våran hemmagjorda grill.
När trädet på min tomt hade fallit. När vi var på lemshagas skolavslutning.
När vi sålde kakor. När vi var på eriksdalsbadet. När du cyklade på din stutsmatta.
När vi badade i grannarnas pool och du slängde ner mina lösnaglar.
När vi var i munkmora. När du alltid sov hos mig på vardagarna.
När vi åt spökglassarna. När vi sov i lägenheten. När vi gick ut på isen nere på vid sjön.
När du kom till mig och grät. När du fanns där för mig. När jag fanns där för dig.
Som jag gör nu. Jag finns här för dig. För jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: cecilia lindh

Åh herre gud Älskling. jag älskar dig med och det vet du ! <333333333

2010-05-27 @ 20:37:57
URL: http://skyddat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0