Död.

Nu är det min tur att gråta ut över någons axel. Det är min tur att må dåligt och tycka synd om mig själv. Jag har aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv och jag har aldrig varit såhär långt ner på botten. GRATTIS, du tryckte ner mig. Jag är förstörd. Var det det du ville? Du har förstört mitt liv. Förstört mig. Jag har inte skrattat på två dagar. Jag kommer aldrig kunna väcka den personen jag var, hon dog för två dagar sen. Du dödade min själ. Det är bara kroppen som går runt. Som en gestalt. Helt tom, med mörker i blicken och det ända som inte har dött är tårarna som faller ner för min kind. Dom slutar inte rinna. Varför gjorde du såhär mot mig? Sen är jag så himla besviken på mig själv, jag trodde inte att jag var såhär svag. Men det var jag. Hon tryckte ner mig till botten.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag kan inte gå vidare - känslorna finns kvar. Jag kan inte förlåta - då kommer jag aldrig kunna förlåta mig själv. Jag kan inte vara glad - jag är för ledsen för det. Jag har aldrig någonsin haft såhär låga tankar om mig själv och mitt liv. Men nu är det min tur att dö. Det är bara kroppen kvar, så du kan ju slå några till slag mot mitt hjärta. Det har förvandlats till något som enkelt går att förstöra. Förstör mig lite till.
Måste hon låta mig lida mer, snälla, jag orkar inte trycket, jag kommer till gränsen snart...


Kommentarer
Postat av: Lollo

stackars dig :(

2010-05-06 @ 19:46:17
URL: http://linedansaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså Niki jag börjar gråta närdu skriver så där om dig , Du är världens finaste tjej och var alltid glad och kom med ditt vakcra leende och lyser upp min dag , asså du vet nog inte själv hur många vänner du har som finns där för dig , Niki du är en sån person som gör alla glada jag är en av dom personerna som Får njuta av livet när man är med dig JAG ÄLSKAR dig och du är som en solsstråle som lyser upp alla , snälla fortsätt med det och jag vet att du inte bara kan strunta i det och skita i dom men försök iaf och gå till dom vännerna som finns där för dig ist Hon kan gå och dö fuck fuck of för henne som fått dig att må så dåligt !

2010-05-07 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0